Stesen No 7 - Mentaliti Orang

Gua eksiden hari tu, di kawasan yang cukup cukup padat dengan manusia, ade yang berkereta, ade yang bermotor dan ade yang berkaki...

Di tengah jalan tertiarap Gua dengan moto bapak yang disayangi capuk capuk kena cium dek aspal...

Serius jalan raya kat Malaysia ni sangat sangat keras. Sekali jatuh memang tak boleh dibawak berunding die punye sakit, tapi keras lagi hati orang yang sekadar memandang Gua menyelanak atas jalan sorang sorang tanpa bantuan...

Tak kire la bangsa ape pon, semua dah saling menjangkiti satu penyakit...

5 comments

24 June 2012 at 15:10

kesian..zmn skg org tkut nk tlg.


kang xpasal kna rompak
kang xpasal kna HIV
kang...hmmm
mcm2 lah TH dgr



berpikiran sejenak

24 June 2012 at 15:16

masayaallah..nasib baik tak patah riuk..bukan kata kt atas jalan..dlm bas dlm train pun sama..kau kau aku aku...ada diaorg kesah...

24 June 2012 at 15:23

walaupon muka ai ala ala aron ajis :(

24 June 2012 at 16:43

rehat banyak2 ye

dill.

orlando ahmad al haj
24 June 2012 at 19:02

insyaAllah yayang :)

Post a Comment
orlandodill. Powered by Blogger.

Copyright © / Ini Cerita Kami

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger